بازرگانی کارمانیا تجهیز کرمان

مجوزهای کارمانیا تجهیز

مجوزهای فعالیت – گواهی نامه ها

شرکت فنی‌مهندسی کارمانیا تجهیز صنعت گواشیر با رویکرد اصلی و هدف‌گذاری کلان برای تأمین حداکثری نیازهای واحدهای صنعتی در زمینۀ تأمین تجهیزات زیرساختی و اقلام مصرفی، بر این باور است بایستی به اصول علمی مدیریتی، تولیدی و بازرگانی پایبند باشد. ازاین‌رو با اخذ مجوزهای لازم در همۀ زمینه‌ها از جمله مجوزهای واردات تا انبارداری در زمینۀ تأمین و مجوزهای استانداردسازی ISO در حوزۀ مدیریت و تولید توانسته است با کیفیت مناسب، خطوط ارتباطی تأمین را در داخل و خارج از کشور توسعه دهد و با اتصال این مجموعه‌ها به یکدیگر، در مقایسه با شرکت‌های همکار، روزبه‌روز توان رقابتی این شرکت را ارتقا بخشد.

بازرگانی کارمانیا تجهیز کرمان

اخذ مجوزهای لازم در همۀ زمینه‌ها از جمله مجوزهای واردات تا انبارداری در زمینۀ تأمین و مجوزهای استانداردسازی در حوزۀ مدیریت و تولید توانسته است با کیفیت مناسب، خطوط ارتباطی تأمین را در داخل و خارج از کشور توسعه دهد و با اتصال این مجموعه‌ها به یکدیگر، در مقایسه با شرکت‌های همکار، روزبه‌روز توان رقابتی این شرکت را ارتقا بخشد. این امر، زمینۀ اعتماد واحدهای صنعتی در مقیاس استانی و ملی و منطقه‌ای را فراهم آورده و بستر زیرساختی و  لجستیکی توسعۀ کمیت و کیفیت خدمات و محصولات شرکت کارمانیا تجهیز را ایجاد کرده است. برخی از این مجوزها عبارت‌اند از:

  • مجوزهای واردات و بازرگانی از قبیل کارت بازرگانی
  • مجوزهای تولید قطعات صنعتی
  • گواهی‌نامه‌های استانداردسازی مجموعه

 با این مجوزها و دانش فنی و مهندسی و بازرگانی متخصصان این شرکت، کارمانیا تجهیز توانسته است طیف وسیعی از نیازهای صنایع در مقیاس استانی و منطقه‌ای و ملی را پوشش دهد.

تماس با کارمانیا تجهیز